sobota, 5 października 2013

Owocowe nuggetsy – PYSZNY DESER!



Miałam ochotę na coś innego.. oryginalnego…, a ponieważ w kuchni znalazłam różne owoce postanowiłam je wykorzystać. Zapanierowałam…, usmażyłam…,  a smak?? Koniecznie musicie same spróbować! Dla mnie to „niebo w gębie” :)


Składniki:

  • Ulubione owoce – u mnie gruszki, jabłka i banany
  • 2 łyżki płynnego miodu
  • 1 jajko
  • Kilka ciasteczek amaretti
  • Bułka tarta
  • Olej
  • Lody


Owoce kroimy w dużą kostkę. Jajko roztrzepujemy z miodem. Ciasteczka amaretti kruszymy i łączymy z bułką tartą (w proporcjach 1:1). Owoce moczymy w jajku,  panierujemy w bułce i smażymy na rumiano z obu stron na rozgrzanym oleju. Gotowe przekładamy na papierowy ręcznik aby odsączyć z nadmiaru oleju i podajemy :) U mnie, jak zwykle, w towarzystwie moich ulubionych lodów waniliowych :) Smacznego!!
Akcja z gruszką w tle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz