czwartek, 22 sierpnia 2013

Owsianka – czyli jak zdrowo rozpocząć dzień!


Ponieważ nie zawsze wychodzi mi przygotowywanie zdrowych i lekkich posiłków, to przynajmniej śniadanie staram się zrobić takie jak należy czyli zdrowe. W końcu jest to najważniejsze danie dnia, więc warto zadbać by było odpowiednie:). Szukałam wielu propozycji na odpowiedni pierwszy posiłek, który będzie pożywny, zdrowy i nie zajmie mi dużo czasu (jak pewnie każda z nas rano mam go zawsze za mało). Dla mnie owsianka stała się niezastąpiona!!!




Moją faworytką jest owsianka przygotowana na wodzie z dodatkiem cynamonu


Składniki:

  • 3 łyżki płatków owsianych
  • 1 łyżka otrębów owsianych lub pszennych
  • Szczypta cynamonu
  •  Pół łyżeczki miodu
  • Gorąca woda

Płatki owsiane  i otręby owsiane umieszczam w miseczce, zalewam gorącą wodą i przykrywam talerzem na 10-15 min. Po tym czasie dodaję miód i cynamon.

Owsianka doskonale smakuje również w połączeniu z owocami (takimi jak truskawki, banany, jabłka) i bakaliami (orzechy, słonecznik, suszone śliwki, morele).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz