niedziela, 18 sierpnia 2013

Początek...:)

Po przepięknym słonecznym dniu przyszło ochłodzenie i deszcz... ale i czas na podjęcie decyzji o założeniu mojego pierwszego kulinarnego bloga:) Jako młoda mężatka doszłam do wniosku, że już najwyższy czas na rozwijanie i poszerzanie swoich umiejętności kulinarnych. 
Niejednokrotnie przygotowując posiłki czerpałam pomysły z innych blogów i zaskakiwałam rodzinę nowymi daniami. Mam nadzieję, że mój blog również stanie się dla kogoś inspiracją i kopalnią kulinarnych pomysłów:)

1 komentarz:

  1. Jestem oczarowana i pod wrażeniem.
    Gratuluję nowego miejsca i nowych możliwości bloga.
    Życzę Ci, żeby pisanie zawsze sprawiało Ci przyjemność.
    Życzę Ci coraz więcej wiernych czytelników, wytrwałości w blogowaniu i jeszcze wielu wspaniałych przepisów, które będą nas wszystkich motywować w poszukiwaniu nowych wariacji smakowych.
    GRATULUJĘ CÓRECZKO.

    Mama

    OdpowiedzUsuń